Träning


(slänger in en liten bild från Norge, uppe på Herbensen)

Träning
Så, nu har måndagen snart gått åt.
Och den tid som är kvar kmr jag lägga på löpning, en runda som går mot Ekliden(där vi kör fotboll) och Kennelklubben. Har aldrig sprungit där förut, men nån gång måste vara den första somsagt. annars brukar jag för detmesta ta spåret, men jag tänkte börja variera lite grann, så jag inte bara tänker på tiden- att jag måste slå en viss tid.
Igentligen var det meningen att jag skulle köra med syrran, köra 3 Km på tid och backträning, men jag tror jag skippar det den här gången. ehehe, "sorry sis, another time", om jag hinner kanske jag kmr och peppar ^^






Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0