Snacka om Löjligt!









Asså, Hallsta börjar bli riktigt stört!
Fan vilka jävla fjollor som har gjort det här.


Blev ganska arg när jag fick höra att det är någon som tror att jag drar ut och springer bara för att ta bort det jag har stoppat i mig. Men så är det fan inte längre!
Jag har äntligen kommit över det där, och sen får jag höra att det är det dem tror.
Jag joggar för att jag vill behålla min kondition, den betyder väldigt mycket för mig. Och för att jag älskar att löpa, nästan lika mycket som att spela fotboll.
Jag har haft en riktigt bra kondition väldigt länge, under hela den här perioden som jag har kämpat mig ur ätstörningarna. Och det minsta jag vill är att förlora den.
Såklart, eftersom jag har en ätstörning så tror dem att det är därför, men jag börjar bli riktigt frisk, och nu är det inte så längre att det är därför jag tränar, så har det varit ett bra tag nu.
  • Och jag tänker fan inte sluta att springa bara för att det finns de som tycker det.
  • Jag tycker jag käkar tillräckligt mycket för att kunna träna lagom.
  • Och faktum det att sist jag var på hälsokontroll, det var nog för ett par veckor sedan, så har jag faktiskt gått upp 1 KG!

Vågar man dra ut på spåret själv ikväll?
Nej. nu vill jag att kvällen ska komma så jag kan få ta på mig mina joggingskor och dra ut i spåret.
Fast jag vet inte om jah kmr våga springa själv i mörkret, för det är några jävlans ungar som har haft roligt inatt och målat en gubbe på vägen men blod omkring sig och svarta, stora fotspår som går tvärs över vägen,  precis där man går in till motionsbanan. Alltså fan vad löjligt. hahah
Så som pappa utalade det, hur den var målad lät det som att det var en sorts Scream mask med blod, det hade vart en aning läskigare.
Men den här gubben var ju rent av ful, nästan skrattretande! xD



Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0