Sensommar månad

 

Hemma från Norge, länge seda nu.


Gratis små laptops!

Kanske dags att slänga in ett inlägg. Var ju gaaanska länge sedan nu. Har funderat ett bra tag på om jag ska fortsätta blogga eller om jag ska lägga ned den.
Men jag har kommit på en skit bra grej. Har börjat få tbk lusten att blogga lite grann de senaste dagrna, och det är så att i spanskan kommer vi få egna små mini PC!!
Fatta va gla jag blev. Har alltid velat ha en egen laptop. Men nu ska vi FÅ en. Haha trodde jag knappast. Men vi fkm att få köpa ut dem sen när vi har gått ut G. för halva priset antagligen.
Efter sommarjobbet i Norge tjänade vi en hel del, och då tänkte jag lägga pengarna på en laptop, vilken tur att jag inte gjorde det då säger jag bara..
Men den här datorn är ju i ett litet mindre format, både för-och nackdelar med det. Enklare att blogga kmr det bli, men mindre skärm :/

Nej, nu ska jag dra å käka tacos ;)

Men ni får ha det så bra så länge! Hejs .


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0