Boots i all ära


Väldigt soft dag,
började dagen med FBL och då var vi ute och fotade, kul kul. Sen hade jag psykologi i ca 30 min och efter det var det lunch, och slutade dagen med Fadderdagen, då vi 2:or hade ordnat upp med en massa lekar för 1:orna xD vi skulle "roa dem", visst, det vart ganska kul ändå.
Säger som Cicci, Skönt att ha makten över ett antal elever! heheh,

Fiskedam var också med på listan, några i vår klass hade åkt till Ica och köpt runt 18 KG (!!) Godis till alla, som dem hade delat upp i små påsar som vi sen fick fiska upp. Efter det var det ännu mer att moffa, nämligen fika med juice, chokladpuddig, grädde och kakor! snaacka om lite för mkt på en gång.
Men jag höll mig bara till Godiset. Det räcker för mig. Kunde knappt kolla på puddningen, såg så himla äckligt ut . --Brukar aldrig käka godis på en vardag, men det här får vara ett litet  undantag då. Hoppas jag bara inte får ångest efter det här !


Snart blir det att plugga vidare med engelskan, har första provet på Torsdag. Shuho..
Men först ska jag visa er mitt senaste snygg-köp! 
Shoes, of course!
Och ett par grymma örhängen.
Bootsen kmr fårn Din sko ♥










Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0