Pizza och godis




Om 4 min börjar idol
, ( ah nu har det börjat) och de får man ju inte missa ikväll.
Var så jäkla roliga snubbar igår. Jag kände att det var något skumt med de där två killarna.
Ofta man är så där nervös, eller ja visst kan man vara det, men det var liite väl att vara "nervös"
hahah, sen var det Robin från förra året(tror jag att det var) som kom in där utklädd till en tjej.
Fyfän vad bra han har blivit! as bra röst. Snacka om att ha utvecklats enormt under året^^

Gjorde hembakad Pizza idag, och det var så jäkla gott. Lagom runda, gräddade i ugn, med räkor, krabba, tonfisk, banan, kalkon, tomater och kantarellstuvning... Mumms
Och jag åt upp hela pizzan, trodde jag inte.. Och snart ska jag bänka mig framför tvn med surt godis och lite chocklad. Långt jag har kommit på vägen, men en bit kvar!
Det är ju inte vikten som säger om man har en ätstörning utan det sitter i huvet.

Mysig kväll ska det bli, ha det fint♥



Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0