Outfits är kul


Åh, vad skönt det är att burra in sig i en stickad lång polo tröja med stor krage och en pälsväst. Och ett par skinn tights till det. Kommer bli min höst klädsel de trista kalla dagarna då kylan är här.
Rotade runt lite i mamis garderob och fann ett par gamla stickade tröjor, vissa som hon hade stickat själv. Väldigt coola.
Hittade en ganska passande turkos färgat tröja som även det skulle vara snyggt med ett par skinntights och ankelboots. hihi, älskar att kombinera ihop outfits x)

Igår vart det inget bloggande, tog en paus. Nejdå, jag han tydligen inte skriva ett inlägg fast jag hade data i över 2 h igår. haha, men man var ju bara helt slutkörd efter dem lektionerna att jag inte orkade sitta framför en dataskärm efter det.

Ja, vad har hänt idag då. Jag har inte gjort så värst mycket, försökte mig på matten men min hjärna villle inte ge med sig. Så får ta en matte dag ihelgen med cam och Frida innan provet så man kan nått, förhoppningsvis.
Hade styrketräning i morse, det är ju tisdag, vilket innebär fotboll också. <3

Det mest irriterande, måste väl vara myggen, dem är överallt. Och när man är svettig och står still har man inte en chans. Fan ta myggen!


Nu ska jag gå och lägga mig, så
Goonatth



Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0