Not my Day


Nej, asså fan vad det går piss. Orkar inte mer. hela jävla bloggen har pajat!

skulle ge  mig in på att fixa en bild som header, etfer några försök fick jag iaf en bild längst upp i bloggen, men sen blev det nå fel så att  hela arkivet på högra sidan, där katogerierna finns etc, hamna längst ned i bloggen.
Och nu fattar jag inte hur mn ska flytta upp den dit den ska vara!
satt och höll på med den där skiten i över 2 timmar, och är en aning förbannad.
Fick alldeles nyss dit den, men skulle ordna en annan sak så att den översta bilden kom längre ned, tillslut blev allt fucked up.
Skulle verkligen behöva expert hjälp av någon ^^
Ååååh... nu ska jag skita i det hela och göra nått annaty på ett tag.
Städa rum får det bli, sen senare ska jag plugga på några prov, och ikväll drar jag nog ut på spånbanan och joggar minst 5 km, och den här gången på tid. får inte glömma klockan .

Höres
¨


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0