Fake it until you make it


Söndag

Har just checkat klart på Top model 12, tänk 12! att det går så himlans snabbt. Var inte länge sen det var top model 4 x)
Iaf, missade det första avsnittet. Men än så länge tycker jag att hon den lilla tjejen med de stora ögonen verkar cool, hon som vann dagens photoshoot, sen hon London, London bridge. Mina favoriter this far.

Alldeles strax ska jag sätta mig framför matte boken och plugga ett par tal, några sidor sådär -.- så jag är i fas tills imorgon. duktig jag är.
Fotboll, Javisst, vi hade match mot Arboga för ett par timmar sen, men det gick inte så bra den här gången.
Den förs ta halvleken höll vi spelet på topp, dem fick dit ett mål bara. Men sen tappade vi nog orken mot slutet och det börjate trilla in några mål till. Vi var väl trötta helt enkelt från igår, det märktes. men vi kämpade på bra ändå.
Jag vet inte, men mitt humör var inte lika uppe som igår.. Då var det ju en jäkligt bra match!

Okeej, nu ska jag nog gå och plugga och knappra på en morot, som ett morots freak jag är, fast jag ska bara lägga in en grej till i bloggen x)


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0