En sväng mitt ute bland stjärnorna


Syrran och jag drog nyss en sväng till Statoil en v'ända.
hejade på Cicci, min vän som har fått extra jobb där på kvällarna. Snacka om tur och lyx för henne, tjäna lite cash, vem vill inte ha mer av det liksom.
Det var ganska svårt att ta sig ut dit. mitt bland ingenstans, utanför samhällets kretsar, genom en stor åker, där det inte finns några lampor, så man såg knappt nånting. Var tvungen att verkligen skärpa blicken rejält.
Kom på efter halva vägen att jag kanske ska testa sätta på mitt framlyse iaf, det kanske fungerar, vilket jag inte trodde att det gjorde, men det gjorde visst det.
Men det var inte till så värst mkt hjälp, bara lite. x)
Läskig väg att cykla på. Men det var skönt ändå, cykla där mitt i natten, inga lampor, fin klar stjärnhimmel och
alldeles tyst, förutom motorvägen då.

Var en aning rastlös här om dagen. Det här är vad jag gjorde då.
Inte den bästa kameran, eller redigerings programet, men man gör så gott man kan med det man har, än så länge.







Kvällens cravings

show_cravings_ad(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)

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0