Bra Tips




Den första använder jag. Men den andra förp. med ögonbrynspennan är helt ny!


Det är en ögonbrynspenna. Färgar och formar ögonbrynen på samma gång. Pennans spets gör att endast hårstrån färgas - ej huden.
Det är perfekt ju! Ett bra tips för er som inte orkar krångla med en dålig pincet och ögonbrynsfärg på det som tar en tid, med den här är det två i en. En fiffig liten sak, kanske ska inhandlas nästa gång (?)


Känner mig riktigt fräsch.♥

Hade lite skönhetsbehanling för ett tag sedan. Så härligt så.
Körde på en ansiktsmask efter ögonbrynsplockningen, sen färgade jag både mina långa fransar och ögonbrynen med färgen brunsvart från Depend. och den funkade väldigt bra. Man ser mycket piggare och fräschare ut på en gång! Kanske slipper ta på mig mascara i morn för en gångs skull då :)

Snart blir det natthi natthi för min del, börjar ganska tidigt.. huhu. Och då med FBL i 1,5 Timme (fotografiskbild)

Joggingen förr idag gick super, Sis och Camilla tog 3:an plus några vändor upp för slalombacken. Medan jag satsade på min löpning i kväll. För vi kmr nog köra ganska hårt med backträning i veckorna som kommer, så jag ville bara ta en löprunda i det sköna vädret.
Så jag jogga ca 6 km, och tog femman på tid, och den här gången fick jag ungefär 25,30.
Snabbare ska det gå nästa gång, och gången efter det.


SEs och hörs i morn, Gonatthi


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0