Jag föll för VW




Hm, undar när jag ska inhaffa en ny parfym då. Nästan alla mina flaskor är snart sluut. Så jag är lite desperat efter en ny härlig, förförisk doft!
När jag sist var och sniffa på en massa parfymer, hittade jag den här godingen, som doftar otroligt gott!
Men, jag var osäker på om jag skulle köpa den eller inte. För att en i min närhet, som jag umgås med i stort sätt varje dag är allergisk mot parfym. Men då kom jag på att, då är hon väl lika allergisk mot den här som resten av mina parfymer. Så det spelar nog inte så stor roll då om jag köper den eller inte, får bara inte spruta på för mycket i så fall. Vilket jag ändå inte brukar göra.
Så det får väl bli Vera Wang, jag föll för den och, och Vera Wang för mig, ahah ♥
Avskyr verkligen de som "stinker" parfym, som har sprutat på sig tonvis med parfym. Det får en att nästan att kipa efter luft när man går förbi dem, eller tvärtom!
Så tänkt efter lite innan ni bombarderar ner er med parfym.



Comment
Postat av: Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

Ja, jag hatar också när folk dränkt sig i parfym. hujja.

2009-09-23 @ 16:16:45
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0