Blog awards snart


Har kollat runt lite på olika bloggar en stund nu, och de flesta är väldigt intressanta.
Både modebloggare, foto/konstnärbloggar, alldagliga bloggar, ja det finns hur många bloggar som helst att läsa och följa.
Det är ju snart blog awards, undrar om jag tar mig tid och röstar på någon blogg, det finns väldigt duktiga bloggerskor/blogggare, att det är riktigt svårt att välja ut någon bara sådär.
Får väl rösta på flera stycken hel enkelt då. om det går.
Några bloggar som jag tycker är värda att läsa/checka in är b.la:

Hanna fridén
Elin kling
Olsson
Kandeedrawings (sandra forsman)
Fashionflash
Amanda
Elin Kero


Dags för mig att kila, ska ut och övningsköra en stund med mamsen och Tvillingen.
men asså gud vad törstig jag vart, håller på att törsta ihjäl, glömde visst bort att klunka i mig vatten efter joggingen. hu
Ibland när man är rktigt törstig är det så jäkla gott med vatten.
Det känns som att man har varit utan syre eller frisk luft i åratal!  vatten I love

Vi hörs!





Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0