Sunday


Fan, ta plugget!

Orkar inte plugga mer, har redan gjort några sidor i matten och läst på psykologin, men jag ska ta me fan få hyffsat betyg i dem, helst mgv eller vg på psyko, och minst G på matten.
De sensaste veckorna har jag varit en aning skoltrött, har liksom inte brytt mig så mycket i att plugga så värst mkt, men det är nu allt kommer emot en, allting på en och samma vecka ska vara inlämnat och klart.

Oktober är den månad som jag måste ta mig i kragen och skärpa till mig, för det här är inte likt mig.
Eller visst har det varit så här någon gång, men nu är det som värst. Och plus att vädret gör en ännu deppigare, iaf när det är väder som regn, grått, mulet, snorkallt oh trist.
Det är annat när det är strålande solsken och lövens färger lyseer upp dagen, det gör mig mer motiverad.
Skulle inte förvåna mig om jag bryter ihop snart... nej nu snodde jag fridas ord.
Jag ska inte bryta ihop, och det är det sista jag ska gör. I'm strong, i' will make this shit. Och det ska tvilling också göra. Är alltid här för dig.

Nu, ska jag somsagt släpa mig ifrån den här datorn ett tag och sätta i gång och plugga. åh, det bara ekar i huvet. "plugga plugga plugga"

kan trösta mig med att jag Har något att se fram emot ikväll, jogging.
Det blir man piggare av och man kan konsentrera sig bättre!
En riktig adrenalinkick!

Seyou

 




Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0