Stressigaste dagen i mitt liv!


Wiieee!!

Snart är det dags! ska bli riktigt kul, har ju aldrig varit på en sådan här stor match, alltså där vårt landslag spelar.
Och plus att det är är inför VM, men jag vet, och de flesta vet nog att Svergie inte kommer gå vidare..
för om jag inte har fel, så spelar portugal-Malta ikväll samtidigt som Svergie spelar, och om Malta vinner så har Vi en chans att gå vidare i VM.. har jag fel? eller har Malta-portugal redan kört?
Hörde att någon sade att dem körde förra veckan, men jag har ingen aning nu om det är så.
För höra senare om det där.
Iaf, om dem också spelar ikväll så kommer vi bli upptaderade på matchen hur matchen ligger till. Great!

Har sätt framemot det här hela veckan, och äntligen är proven förbi, vi klarade av den stressiga dagen, som nämligen var idag. Det var nog den mest hemska och stressiga dagen imitt liv!
Rå pluggade inför provet igår ikväll, och fortsatte med det i skolan, och man kände sig så.. ja att man inte skulle klara av provet, få blackout, att man skulle glömma bort allt som man hade läst in direkt innan provet och få panik och ångest.
Men det var mycket enklaare än mina förväntningar, för vår religions lärare gör alltid så komplicerade frågor, massa ord som man inte hört förr, men det här provet gick ganska bra, skrev på allt så det ska nog kanske bli ett okej betyg :)



Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0