P i z z a k ä k



muse t-shirt från konserten . I loove


Mätt och belåten, kan man säga då.
Väldigt trevligt var det att träffa alla igen och käka tsm.
Efter en lång tid av beslutångest, valde jag tillslut en pizza, som heter Romane special -  med räkor, musslor, krabba,
tonfisk och tomat. Skit god var den^^

Nu blire att dra hem till Cicci och checka Arsenal-Liverpool. Får hoppas på seger...För Liverpool  såklart!

Javisstja.
Glömde berätta om mina fynd från igår. Var ju i stan med Frida och Cicci.
Jag köpte en sorts kavaj, men som har ett tyg likt en vanlig cardigan, fast med kavajstuk och axelvaddar.
grymt snygg.
sen köpte jag lite basics, eller ja, ett svart linne. Vilket behövdes. mitt långa tighta Ginalinne har det blivit hål på längst nere vid sidorna p.ga att jag går och drar ned linnet hela tiden xD
Men det största fyndet måste ha vart på myrorna. roffade åt mig en cool guld aktigt brosch med en liten kedja. (som ni får se sen)
 När jag hade kommit hem märkte jag att den hade en stämpel, med signaturen: .... Walter -någonting
 U.S.A Gold med 0.25 karat i , tror jag om inte mer.
Snacka om ett "fynd", för bara 4o spänn!

Nej, måste skynda mig. Matchen börjar ju fan snart XO Tiden bara rinner iväg när man sätter sig framför datan.
SeeYa (:


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0