Körlektion med den självgående bilen


Klockan tickar 5.
om en halv timma är jag iväg på cykeln till motionscentrum för att löpa med laget.

Idag har man vart till samhället med camilla och kollat på  löparplagg till henne. Men somsagt det är hallsta och det finns inte så stort utbud..
Sen har man vart hemma, städat, gått runt, spelat musik, fotat, fixat bilder och lite därtill.
Jag som skulle dammsuga mitt rum också, men har inte kommit så långt än, lär vill bli av imorgon eller ikväll.

Är sugén på att övningsköra.
Jag och Frida var ju iväg i går till körskolan för våran första lektion med körskolans bil och lärare.
Och ja, vad ska man säga. Det gick väl bra. Så jätte nervös var jag inte.
Det var annorlunda att köra en annan bil, den här var mycket enklare, men en aning läsigare att köra. Den kunde ju fan köra av sig självt xO
Det gick väldigt bra att backa ändå, faast jag inte har gjort det så mycket. Men det blev ett motorstopp, tyvärr  xD
Det blir att öva på krypkörning, backa och dragläge (=

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0