Game... Off

Jaha, då har man spelat bingo.

Riktigt spännande var det. Var skit nära en gång på full bricka, hade bara ett nummer kvar, sån otur som jag hade så ropade tanten brevid mig "bingo!". Fan vad surt det var. Hon tog mitt nummer vafan! xO
Då hade jag varit 500 spänn rikare, hade verkligen varit behövligt den här veckan.
Och attbro på Tur och Otur, så hade syrran jäkligt "tur" ikväll. Hon vann 2 ggr!!
4oo kr alltsom allt, jäkla tur kärring. Man kan ju tycka att hon skulle dela med sig, men näähe, hon får väl behålla dem själv, vettefan om jag skulle dela med mig om det var jag som vann de pengarna, fast det hade vart annorlunda ifall man vann 1000 kr eller den högsta vinten på 3000 kr(!) då hade jag nog gett de fattiga några slanter, heheh..
Bättre lycka nästa gång, för det kommer nog bli fler gånger jag åker på bingo och sitter där som en  liten gumma och spelar bland alla andra gubbar och gummor. hihih

Näähe, jag har tänkt mig att jag ska nog ta och kolla färdigt det 2:a avsnittet av Desperate Housewives, som jag inte hann titta klart på igår. Hade bara en kvart kvar,men var tvungen att avbrytaa eftersom vi skulle bort någonstans..
Lite irriterande, det som var så spännande ^^

Höres//





Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0