M U S E är fan det bästa Live bandet!






Ett Ord.

MAGISKT!!


Okej, flera tusen ord till..

Det var så GRYMT jävla bra. Helt underbar konsert. Kunde knappast bli bättre!
Bästa LÍVE bandet någonsin, finns nog inget liknande som kan sjunga och spela som MUSE.

När vi kom dit trodde jag inte att det skulle vara sådan lång kö som det var. den var ju flera hundra meters lång ju xO
Men det gick ganska snabbt att komma in ändå.
Förbandet som spelade innan Muse i ungefär 1 timme sög Arsle! 
Dem bara stod där och gick omkring som ingenting, vände ryggen åt oss och levererade uselt.
Hahah, tack för att ni slösade på min dyrbara hörsel säger jag bara..

Sen, var det dags.
MUSE kom upp på scen, och hela HOVET spelades sönder. Fyfan. Alla låtar var och är helt jäkla otroliga!
Tycker bara mer och mer om dem, ju mer jag lyssnar på dem.
När dem spelade Time Is runing out, sjöng dem inte i den versen och man bara hörde hela hovet sjunga med. MÄKTIGT. Verkligen alla sjöng då. Eller ja, ni hör ju själva.
Man ville aldrig att dem skulle sluta. Ville aldrig åka hem, ville se mer. Dra iväg på en till konsert snart, kanske den i Oslo då?! ahah
- visstja, efter konserten köpte vi en varsin T-shirt med deras tryck på för bara 100 spänn, det är inga perngar alls!^^ 






♥♥♥


Comment
Postat av: Emma

Hej! Förlåt om jag stör.



jag har en fråga i min blogg som är väldigt omtalande nu för tiden. Gå gärna in i min blogg och svara på den. Tycker du att gaypeople ska få rättigheten att gifta sig?? Glöm inte att du måste vara 100% ärlig när du svarar på denna fråga.



Puss

2009-10-25 @ 17:18:37
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0