Dagens


Träning
Snart ska jag cykla iväg till motioncentrum och löp/backträna med laget (halva lget?)
Längtar som bara den, det är det här som är kul!
Löpa med andra, och få bevisa min förmåga att löpa^^

Love it.

Dagens ros: att proven är avklarade, inge mer prov den här veckan. men lite plugg blir det nog.
Dagens ris: att det känns som att jag har misslyckat på matteprovet vi hade igår. Alla 13 som gjorde igår, var 10 av dem rättade och alla hade klarat G gränsen. Och nu har hon 3 kvar att rätta från igår, tänk om jag ligger i den bunten med ett... Ja ni vet vad(!)

nej, nu ska jag skynda mig att byta om, känner att jag har lite brottom nu.
Så ses vi sen efter träningen .

Peace

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0