Torsdag


Varit ute på en löprunda, den vanliga med laget. Men vi var bara 3 pers. De andra var borta , vissa var i Stockholm,
andra sjuka eller jobb. Det var härligt. Skönt med regn och frisk luft. Så Det blev 5 km, och det gick jäkligt snabbt, kanske rekord tid. (?) Damn, glömde kolla klockan när vi börja jogga.
Äntligen kan jag komma igånt lite smått med träningen, sist jag träna "hårt" var i söndags/lördags.

Jag kanske ska fortsätta att plugga, fast jag har inte kommit så långt än x)
det lär nog bli Sex and The City istället, heheh. Igår kväll satt jag och kolla på 8 avsnitt. 
Fan vad jag älskar den serien, bäst^^ 
Men först ska jag få i mig mat, magen skriker(!)


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0