The change is good, it´s good






sitter i skolan, hade nyss spanska, drygt.Fick reda på att vi har en till inlämningsuppgift, som til och med ska vara inlämnad om 2 dgr(!) :O
Åhh, ännu mer plugg ikväll..

Nu till det jag ville säga
Färgade håret i helgen, och det blev ganska mörkt, men jag är nöjd ändå.
Det blev inte riktigt som jag sade tidigare, men faktiskt så hade jag ingen aning om hur jag ville ha det, var jäkligt svårt att välja ut den rätta nyansen.
Nästa gång får det bli en mer koppar, röd-brun färg, lite ljusare också ^^^

Mitt Dröm Hår
ett snyggt och välvårdat hår vill väl alla ha.
Slitna toppar och risit hår är inte min grej. Och en massa sprej och tupperat till tusen är heller inte min grej, ser bara ovårdat och fjortis ut!

Jag skulle inte tacka nej till ett friskt, tjockt, långt, fylligt och glansigt hår med en aning lagom volym.
Det är absolut en frisyr som står på min önskelista den här månaden.
rättaresagt några år framöver helst. .

Know, Bak to Work


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0