C1000DIsMineForTheWeekend(!)


Jag känner att jag har varit dålig på att upptadera i bloggen. Men det är mycket roligare när man har nyaoh fräsha bilder att visa, och med min sämsta kamera vill man ju inte äns fota med mer.
Därför, har jag lånat hem en systemkamera. En aldelles splitter ny CANON 1000D :D
Fick till och med packa upp den ur kartongen i morse, och sätta dit alla grejer. . Really Nice.

Det har konstigt nog, varit skit tomt utan att ha en "bra" kamera hemma, bara ta upp och fota det man har lust att fota, och som blir snygga resultat också. Det kan man ju knappast göra med min lilla kompakt- digital-skit- kamera.
Har nästan tänkt att släng den I VÄGGEN eller nått, bara den kommer utan räck håll från mig.
Man blir så förbannad av den. Orka en seeg kamera.
Jag lånade ju en system kamera över lovet sist, och fifan vad man kände sig tomhänt efteråt.
Man baara," ah ska nog gå och fota ett tag", och sen kommer man på att den inte är ens egen. . 
Det känns liksom som att det ÄR ens egen. Och det vill jag att den ska vara (!)

Batteriet ska bara laddas klart, sen är det bara att sätta igång =>
Blir och fota Cicci och FRida ikväll tror jag. Kolla på film (?), spela . . . och fota. 
tänkte dra in till stan och käka på Spicy Hot och kolla På NEW MOON först, men vi ska ta det imorn ist :D

 enmyshelgtillEr 
seeya

 

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0