It feels like Wednesday


Sedan jag kom hem har jag setat här och latat mig, checkat runt på LOOKBOOK.NU och kollat efter
grymma Stylish. Och visst fann jag några, riktigt snygga också.
Satt ihop de bilder jag tyckte passa bäst, och ändrade lite färg och smågrejer.

Njae, nuu tror jag det är dags att stänga av den här lilla saken och sätta igång med plugget.
I got plany of stuff to dooo, även fast jag hade Psykologi prov idag, och som jag alltid säger
"det får gå som det går" och sen så "gick det som det gick" också. Det gick alltså hyffsat. Men inte tillräckligt bra..

Onsdagsgöra
 Det blir att åka in till ätstörningsenheten till min kurator. Det har säkert gått över någon månad sedan
sist. Så det passar bra med imorn. Och jag tror faktiskt att jag har gått upp minst över 0,5 kg!
Och framsteg HAR jag gjort. Fler ska det också bli framöver.

1 av dem är : kan käka onyttigt oftare i veckan, utan att jag bryr mig speciellt mkt om att jag kmr gå upp i vikt.
jag har på senaste tid käkat godis nästan varje helg(!)
2. jag tillåter mig att äta mer, jag oroar mig inte lika mycket för vad som kan hända "om jag stoppar i mig denna" o.s.v
3. Jag "behöver" inte träna varje dag. (Kroppen måste få någon vilodag för att kunna bygga upp sig.)
 - käkade faktiskt pizza 2 grr på en vecka häromveckan. och plus godis^^

Men ahaja, nog med det. Vihöres, TAKE CARE =)


Comment
Postat av: Ina

Psykologi är ju så sjukt intressant! Älskade det ämnet, fats vi hade ju bästa läraren också :D



Bra att det går framåt och att du ska tillkuraton. "Trilla" inte tillbaka sen bara <3

2009-11-17 @ 22:54:16
Postat av: Linda Jensvoll P

Ah det är väldigt intressant ;)

ja verkligen, och det hjälper mycket att träffa en också =)

Nej det ska jag försöka att inte göra. Vill inte det heller. Vill leva ett mer normalt liv, utan alla de där jäkla tankarna (!)

Tack sötis<3

2009-11-18 @ 16:39:13
URL: http://lfiighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0