The Sun Is All Over The Place




                         Sommarbilder redan... eller ja nästan iallafall


Oj oj shit, snacka om träningsverk jag har sen igår! ;O

Körde ju bodypump och sen fotbollsträning på det, och då hade tränaren lagt upp ett konditions pass till oss, och vi var inte alls många där ca 4 pers som spelade, två stycken som hade ont och kollade på. Alltså vart är alla? varför hör man inte av sig när tränarna har sagt att man helst ska göra det :/  Iallafall, vi körde träningen och det gick bra det, jobbigt men kul.
Bara det att man blev lite trött på att hoppa över de små häckarna jämnfota tusen ggr xD Och det har ju satt sina spår nu känner jag..  Jag kan inte äns gå normalt med mina ben, får lov att trycka in knäna så att benen blir väldigt raka när jag går. ahah. hoppas det går över tills på söndag för då är det match! :)

JA, idag är det härliga Fredag!
 Kom just in från en promenad som skulle vara längre än vi gick, stannade efter halva vägen och tog foton. Man måste ju passa på nu när det är strålande fint väder!
Men det blåste ganska kallt, när man hade stått där ett tag var händerna lite förlamade så då var det dags att dra hem, ca 50 meter till gården. Såå lång blev den promenaden.
 

Frida på de 2 första Pic









PEaCE



Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0