Jeansjackan har kommit*


Måste bara hitta den, en låt som vi hade på en  cd-skiva för länge sen, det var en CD-PC skiva som man kunde se video på låtarna som fanns på CDn. Den videon kollade vi på ofta ofta, och nu fick jag llust att lyssna på låten.
Det var någon tjej som sjöng om freedom och i videon åker hon motorcykel och häst. Kan fan inte komma på vad den heter.
Sökte på Freedom, men det kommer bara upp en massa annat skit.
Får väl gå upp på vinden och kolla i påsen med gamla CD-skivor i, där kan den ju ligga.

Men först så ska jag berätta om vad som kom på posten idag.
Fick ett sms från posten att mitt paket från La redoute hade kommit.
Så efter att vi hade handlat mat drog vi dit och hämtade den.
Väl hemma rev jag upp påsen och testade jeansjackan. Den var ungefär som jag hade tänkt mig,
men jag trodde faktiskt att jackan skulle ha sådanna spännen bak, men nope.
Det var fina slitnings detaljer och så, men det är bara det att jag vet inte om jag vill ha
en i ljusare modell eller en i mittimellan. Det är nog kanske finast med ljust sliten denim.
Jag ska betämma mig över helgen om jag ska skicka tillbaka den eller inte.

På måndag ska jag in och väga mig och träffa någon från ätstörningskliniken,
efter det så ska jag in till stan och byta en grå cardigan som jag köpte på rea (HM)
här om veckan, märkte att det var väldigt många sömmar som hade gått upp, alltså det
var så när jag köpte den. Tråkigt, för den var jäkligt fin, hoppas att något liknande finns kvar^^
Och då på samma gång kan jag kolla efter en jeansjacka,  altså om det är så att jag lämnat tbk
 den jag nyss köpt.


Snacka om propp mätt jag blev av det vi käkade nyss! Så jävla gott, älskar den maträtten!
Jag, mamma och Frida köpte grillad hel kyckling som vi delade i små filé bitar och blandade
det med tacokrydda och Wok grönsaker, till det gjorde vi ris och en vanlig sallad fast med
avokado i som vi lade i tortilla bröd. + chili chips och såsen sweet mango-ananas. Kan det bli godare?, don't think so! ^^)

Receptet hittade vi här, Kycklingtaco med avokado. Rekomenderas verkligeen!!


Nu är Cicci i London, Lyx barn. Ska se Liverpool-westham imorgon! ' vilken stämningen
det måste vara, fan vad kul! ;D

Better Go, Later!


PEaCE  (slänger in en bild också, på ngt)



Heidi Mount


Anabela belikova








Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0