Falun


FALUN

                       
               Så här såg det ut i vissa gåtunnlar, as grymma målningar!  
               I någon tunnel såg det ut som att dem hade  tagit bort allt, var helt tomt och fult på väggarna.


                                     Ser ni något i djungeln? vi var in på Djur magazinet när vi gick på stan andra gången  och kollade läget. Den randiga ormen, (kan ha varit en snok) vill jag ha. Eller varför inte den här coola?^^

                               Något Pink som livar upp bloggen.
                                          Den här blommiga klänningen stötte vi på i en butik. Väldigt fin(gjord), men inte riktigt min
                                           smak,kanske i en annan färg. Vet nog någon som kanske skulle gilla den^^

                                     sysselsatte mig med att Måla tånaglarna röda .
                                           Och Godis käkade vi också, under torsdagen, och på fredagen när vi gick i stan
                                           med mama och papa var vi ute efter kulglass, Frida och jag drog runt och letade som galningar
                                           efter kulglass, och dit vi kom så hade dem bara någon sort och tjejen bakom kassan var skit sur
                                           så där missade hon ett par slantar. ahah
                                           tillslut orkade vi inte gå och leta längre, så vi gick in på en spelaffär och jag köpte mjukglass   
                                           istället. Fattar inte varför dem inte kunnat ha haft mer kulglassstånd! fan vad irriterande det var xD

 

    avSlutar med denna PeaCE Bild!


PEaCE then

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0