T i m e l e s s combination






Dålig upptadering, jag vet. Och lite väl långa inlägg ibland, jag vet. Från och med nu ska jag skriva mycket kortare, och längre inlägg någon gång i veckan, beror på vad jag vill skriva om helt enkelt.
 Det Nationellta Matte provet gick ganska bra, var lost på andra delen när man skulle räkna ut medianen, men kom på det efter en lång tänke tid, annars kändes det okej, det visar ju sig i Juni hur det went down..
Åkt inlines ikväll, ihelgen blir det säkert att åka 1 mil eller så, upp till Lustekulla och käka deras godaa mjuk glass, för att sen forstätta ned vid åsby till.. Det var ett tag sedan man åkte den rundan. ^^

Höll på och räkna mina 50 öringar, enkronor och femor idag som jag samlar på. Smycken och mynt blev ju en fin kombination!  Om ni har en massa m y n t där hemma som ni stöör er på så vet ni vem ni kan ge dem till ;D


PEaCE







Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0