Hur det än gick får vi se..


Ett inlägg om allt och inget.
Det grupp arbetet vi har haft i Historia/svenska redovisade vi idag. Min grupp redovisade om den Franska Revolutionen, och jag vet inte riktigt hur det gick med det gick väl ganska bra antar jag. Sammanlagt så blev vår 12-13 minuter(!) kanske för lång men nog blev det mycket att berätta om eftersom vi var en mindre i vår grupp.
Det skulle vara minst 10 min, så den punkten klarade vi ju isåfall, men man kanske skulle ha gjort ngt mer än att visa upp bildspel och snacka. Fast nästan alla var nog inte så värst bra förberedda tills idag, om vi hade haft längre tid hade vår redovisning vart bättre, vi skulle ha haft mer tid till att öva och kanske göra något mer än bildspelet somsagt.
Men sånt får lärarna tänka på, att ge oss mer tid. Det är inte vårt fel om inte dem är där vissa lektioner och då kan ju inte vi få den hjälp vi behöver om vi skulle behöva det..



Igår hade jag fullt med att plugga klart på kvällen,  eftersom vi slutade idrotten fem och vi hade fotboll strax därpå skyndade vi hem för att fylla på magarna lite.
 Smart som jag var trodde jag att blocket som jag hade skrivit i och dem utskrivna papprerna låg i väskan när jag drog hem från skolan igår, men vad märker jag när jag kommer hem? jo, att det var engelska blocket som låg där istället. Så då var det ju bara att skriva om stödorden på datorn igen och sen öva på redovisningen, Syrran och jag övade på varandra i går kväll med att läsa upp det vi hade skrivit ned. Och i samma grupp var vi också. Efter redovisning kommer Prov, på fredag (tror jag) ska vi ha prov på allas redovisningar, hehe... S u c k *


Att bro på en komentar som jag hade fått som jag råkade ta bort, vilket jag inte skulle ha gjort. Det var såklart en Anonym, som hade skrivit något om att jag klagade på att jag var tjock, vilket jag verkligen inte har gjort! jag skrev bara att jag ville fin slipa på min mage lite grann och få mer synligare magmuskler, vem vill inte ha det liksom.  Kommer inte ihåg allt den har skrivit, men jag orkar bara inte lägga något som helst energi på den anonyma kommentaren, så värdelöst. . Vilken jävla idiot.

Aja, nog om den saken. nu ska jag gå och joinna frida vi pluggbordet ett tag.
Om det är uppehåll fram mot 6 tiden blir det att ta en sväng på inlinesen. Och nu har dem äntligen sopat på våra cykelbanor, fan vad härligt! att det skulle ta en sån tid för honom att pallra sig hit igen xD

Förresten igår såg jag de första 15 minuterna av Arsenal-Manchester United. Shiet, det var verkligen snabba puckar. 2 mål på 11-12min! och frisparken Ronaldo fick var ju grymt tur och snyggt för den delen! Om målvakten hade reagerat snabbare och slängt sig 15-10 sek  åt vänster så hade han nog fått bollen klistrad i målvaktshandskarna.
Fan vad bra! Go Man U^^  om det står mellan dem och Barca i final vet jag inte vem jag ska heja på, kanske Barcelona. får se xD

L j u s p a r t y ikväll, ska dra dit mer syrran och camilla. ahah, ska bli interesting * :)


PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0