Lördag-night + Söndag


Lite från igår


Var på UKM  (Ung Kultur Möts) i sagabiografen och kollade med Cicci, Frida, Sandra och Rebecka. Det var verkligen fullsmockat där, helt full satt! 
Olika band som spelade sina nummer, teater Sketch, och Foto/bild utställning som man fick gå och kolla på under 30 minuters  lång paus. Dem gav ut gratis Cider och popcorn till alla,  men vi satt kvar där vi satt, orkade liksom inte trängas bland de männsikor som skulle gå upp och kolla på bilderna.. Iallafall, efter pausen kom the moment vi hade väntat på! Elias och Natalie var på tur att spela upp sin teater Sketch - Par o Di. Och den var ju GRYMT Bra, den var BÄST! Fan vad jag garvade, ni är verkligen så jäkla bra :D

Vi+Ben&Jerrys<3

                                               Frida                                     Cicci                                Jag
Det där ser ju riktigt gott ut xD
(ahah, jag ser nästan ut som en kines på den där bilden)



Efter UKM gick vi hem, Frida och jag skulle käka, Cicci med. Cykklade hem til Cicci lite senare på kvällen.
Som ni ser Köpte vi, eller Frida o Cicci Ben & Jerrys Icecream, som de moffa i sig ;)
Spela, kolla på roliga bilder, Ah.. umgicks och hade kul!
Igentligen skulle vi kolla på något program på tv som skulle gå vid kl 1 på natten, men det var visst fotboll på den kanalen istället. Det hade stått i tidningen och i tven att det höll på, men det gjorde det ju inte, konstigt.  ahah xD



Söndag: idag var Frida och jag och kolla på hanbollsmatch, där Sandra var med och spela. Duktig du är!^^
Senare drog vi hem till Brorsan och hälsa på. Kul kul! :D det var as länge sen jag träffa dem.

Nu måste jag skynda mig, kommer bli lite stressigt nu, ska på fotbollsträningen, och Camilla är väl här om ca 6 min! ah..

PEacE





Comment
Postat av: Natalie

Åh, tack så mycket :) Kul att ni gillade sketchen :D <3

2009-03-11 @ 16:34:09
Postat av: Linda

:D Ja, den var ju klart bäst! ni måste bara gå vidare ;D<3

2009-03-12 @ 18:20:26
URL: http://lfiighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0