My Sunday


Jaha då var man hemma från träningen, har precis fyllt på med mat. Det var kul på fotbollen, men det kommer säkert bli ännu roligare nästa söndag, för då ska vi spela ute på konstgräs! Fan vad härligt. Äntligen börjar vår säsongen komma igång, och någon dag den här veckan ska vi dra till Sportringen för att kolla om dem har fått in våra fotbollskor som vi beställde för några veckor sedan.
 Dem hade kostat 1,200 kr, och vi fick köpa dem för ynka 600 spänn! Bra va?!
Jag hoppas verkligen att han har köpt hem Umbros minsta strl, han sa att det skulle finnas en strl mindre.
Dem som jag testade sist satt väldigt bra, men dem var bara lite, lite för stora vid tårna, så den i mindre storleken är nog den som sitter perfekt isåf :D I must have them*

stackars gubbe
Jag satt ju och sålde Bingo Lotter i morse. Och jag kan säga att det var väldigt segt att sitta där för sig själv i 1 och en halv timme. Och det var inte så värst många som var och handla heller, säkert p.g.a av Vasa loppet som höll på precis då. ahah
Men lite trevligt folk kom iaf in och köpte av mig.
Åh, jag såg en gubbe som hade svårt för att gå. Efter att han hade handlat klart gick han och satte sig på en stol för att vila, han hade väldigt svårt för att sättta sig och ta sig upp från stolen igen. Efter ett tag tog han fram en liten släpkärra som han fällde upp, där lade han sin kasse med mat som han sedan spände fast med hjälp utav några band. . Stackarn!  hoppas han inte skulle gå så långt.
Och där satt jag och nästan tyckte synd om mig själv för att jag satt  själv och som var tvungen att gå upp rätt tidigt på en söndag, och för att det var väldigt få som kom och köpte.. herregud, vad tänker man på(?!)   usch!


Annars har jag inte gjort så mkt idag förrutom BingoL försäljning, träning och pluggat. Ska Forstsätta på uppsatsen alldeles strax. Först ska jag bara spela en omgång på Bingo Lotto ist för mamma som ska skjussa iväg Frida till Cicci, där dem ska plugga på deras redosvisning. Hehe, bra att ta allt i sista minuten ;D

Ah, man ser ju inte så värst mkt fram till imorgon, bara att träffa alla vänner och annat folk. skönt att vi endast har två lektioner!
Hoppas ni haft en bra helg! ^^



PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0