Tv-kvällstittande- by myself


Plugg med Sandra^^

Igår kväll  efter träningen drog jag hem till Sandra för att vi plugga engelska redovisningen. Medan hon var borta i Thailand så fortsatte jag på våran Power Point, men jag kom inte så värst långt eftersom vi bara hade en lektion på oss den veckan.
 Power Point redovinsningen hade vi ju i skolans egen hemsida, och tyvärr så hade Sandra inte den. Då var det bara att göra om allt ihop. Vi fixade en massa bilder på Kate Moss, Vouge, Topshop etc. Skrev ned text och fakta. Och allt gick great! Hann inte längre för då var mamma där utanför och väntade med bilen.
När jag kom hem skummade jag igenom texten ett par ggr, fixade mig och gick och lade mig..




Monday

Och idag hade vi Redovisningen(alla redovisade) - Fashion In London, som vi igentligen skulle ha redovisat för ett par veckor sen. xD
Sandra hade skickat över allt matrial till sin hotmail, som vi öppnade, eller försökte öppna på skolans urgamla datorer, men det gick inte. Vi berättade allt för läraren, att vi kanske kunde ta den en annan dag, för det hade ju varit en mycket bättre redovisningen med bilder än utan, då skulle det kännas tråkigt att bara stå där inför klassen och bara prata med ett manus framför sig. Men hon sade att Vi inte fick det, att vi måste redovisa idag, "det är DEADLINE!"
- Jaha, tänkte vi, då är det väl bara att köra på och göra vårt bästa utan några bilder..
När vi skulle testa en sista gång att öppna documentet på bärbara datorn som stod i klassrummet, så gick det. Fan vad bra!  ^^ själva redovisningen gick rätt så Okej, med tanken på att vi knappt hade tränat så mycket.

Fick också reda på Engelska provet som vi hade i Fredags. Och jag fick VG, några poäng ifrån MVG, Helvete! jag som ville ha MVG på det här provet. Det kändes bra när jag gjorde det, men man vet ju aldrig hur det kan gå, och den här gången gick det sådär, enligt mig. Och jag har ju rätt höga krav på mig själv... xD

Well, annars idag..
Vart och handlat, var in på Apotekeet köpte Medicin, Duac Gel, ett skitbra Acne medel, utan den är mitt face Not Good.
Var också in på Arbetsförmedlingen och lämnade in våra ansöknings-blanketter om sommarjobb här runtomkring.
Har även pluggat lite Matte, låg skit mycket efter, men nu så, nu är jag ikapp. Skulle ha hängt upp nya gardiner i helgen när jag städade men glömde bort det, då hängde jag upp dem idag istället. ett Par Vita, virkade gardiner med blommönster på.
Härligt med nya gardiner till våren efter att ha haft julgardiner hängande framme allt för länge, och dem var mörka, nu blir det en lite större skillnad i mitt rum, eftersom det redan är mörka tapeter.
                          
                                                                                
Lite mörk bild, men ah så här blev det.





Tv kväll today

Har just kollat på 90210, och snart ska jag sätta på Desperate Housewives som jag har laddat ned, anntingen säsong 3 eller 4. Får se vem om jag redan har sätt dem. Har ju missat hur många som helst av dem..
visstja, senare ikväll går Project Runway, den nya säsongen :D Älskat^^
Ha en bra kväll!



PEaCE




Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0