Tävling på MTV


Klickade mig in på på mtv.se, och kollade runt lite, brukar inte vara inne på den sidan så ofta. Nu fick jag bara en kick av att gå in där och lyssna på en massa låtar. kom på en sak, nu när det kommer att bli en lag på att ladda ned låtar, så kan man väl gå in på deras sida och lyssna, om man bara hade tänkt att sitta vid datan.
 Det finns allt möjligt du kan läsa om, nyheter om tex vad som har hänt i kändisvärlden, nya färska låtar du kan lspana in, kolla på program avsnitt du kanske har missat. Ja, det är bara att klicka på länken och se vad ni tycker.  Jag var med i en tävling på MTV;s hemsida nyss om den nya Gilette Venus Embrace rakhyveln,  skulle verkligen vara bra att ha en sådan.
Eftersom den jag har är lite trasig, tänkte jag att man kanske kan ha en chans att vinna en ny rakapparat.(?) :)


                                                     Var med och tävla på MTV.se !
  

Ny rakapparat kanske?




PEaCE


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0