Helt vanlig söndag


 igår, Söndag


Dagen igår spenderades mest till att vara ute, så fint väder som det var. Det kändes verkligen som att våren nästan var här, men ändå inte helt. Det är bara snön som måste försvinna någongång. Ändå längtar jag till vi ska upp till Norge i Påsk, där den riktiga snön och kylan finns. Det bästa med att vara där på påsken är den härliga snön och värmen   när solen är framme, då passar man på att sitta ute på sjön och pimpla samtidigt som man solar eller åker ut på en skoter-runda!
Man känner sig så långt bort från allting, alla problem och saker man oroar sig över, så jävla skönt! Friare känner man sig där på den stora gården^^
Nu kom jag visst in på något annat. hehe, men ja somsagt så gick vi på en härlig promenad och solade ett tag när solen väl hade tittat fram. Och sol blev det hela dagen till och med.
Kommer nästan inte ihåg vad jag gjorde igår, det är nog mest för att jag kanske inte gjorde så mkt xD

Men iallafall, vi hade fotbollsträning mot kvällen till på konstgräset. Eftersom jag har gjort illa min vänstra fot så kändes det som att jag inte kunde köra mitt bästa, hatar verkligen nör det något som hindrar en från att köra sitt allt.
 Tror det var p.g.a av benskyddet som jag spelade med i torsdags. Det liksom skavde in och gjorde så att jag fick en liten bula som gör as ont när man trycker hårt på den. Annars var träningen rätt okej, inte den roligaste, men det var ganska soft. Men jag gillar mer när det är hårdträning :)

Olycksdag!
Shiet, precis när vi hade kört igång träningen så kom Linnea för att hänga på och spela, och när vi hade satt igång och värma upp lite med passningsspel inom två lag, så ramlade hon plötsligt, utan att någon var i närheten av henne. Hon måste ha vrikat foten och sen när hon föll, slagit i knäet eller nått. Stackarn! Hon skrek som bara den. Efter träningen fick vi veta att hon skulle åka in till akuten och att benet bara hängde på henne, fyfan! hoppas att det inte var så jätte illa som det lät som.

Tv-nörd
Efter träningen, duschade man och blev lagom klar till det nya tv- programmet  Wipeout, såg bara en kvart av det första gången, skitkul var det iaf. Efter det, satt man första timmen och sippade mellan en massa bra program/film( Fun with Dick and Jane, American Idol och Sanningens ögonblick ), att alla ska gå samtidigt! 
Trodde jag hade sätt den där filmen med Jim Carrey förrut, men det hade jag visst inte. I såfall bara några snuttar av den. Men Skit rolig var den, asgarva åt en hel del!

Det blir nästan jämt såhär, att jag inte skriver några innläg på söndagar, och sen måste skriva dem på måndagar.
Men det är lite skönt att ha en bloggfri dag ibland.


PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0