Torsdag


Torsdag är en soft dag, om man jämför mot förra torsdagen så så var den inte det. - Plugg hela dagen/kvällen.
Slutade kring 15.00 tiden efter att ha haft racketspel/ fotboll på idrotten. sen var det bara att dra hem och käka, plugga lite grann på matten och spanskan. Käka igen och snart ska man dra på en 2 timmars lång fotbollsträning! :D

Det kändes som att huvudvärken skulle slå till nyss, för säkerhets skull tog jag en alvedon. Man vill ju inte ha ont i huvudet när man ska lira fotboll heller. Då går det knappt att koncentrera sig.
 Btw. Nu är det inte alls långt kvar till det är Helg, bara en dag kvar, shiet vad veckan går snabbt!

Aja, better go now. Den här gången ska jag byta om i god tid och inte stressa som jag nästan alltid brukar göra innan träningarna efter att jag har settat  vid datan. xD



PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0