Taco Twice (?)


När vi kom hem från skolan, började Syrran och jag att laga Taco.  Jag gjorde salladen och frida köttfärsen.
Mamma hade köpt tortilla chilli chips som vi bad om i morse :)
Taco två ggr idag. Det kan väl då aldrig vara fel.  Fast i skolan var det Tacogryta, om det äns var det ? såg fan ut som en vanlig kebab gryta. Det ändå som gjorde lite skillnad var att dem hade petat ned majs och paprika. Men det var rätt gott ändå. Är ju allätare ffs ;D

Vill nyssna på musik. Men alla låtar/musik som vi har laddat ned är ju borta. Eftersom det finns en drös med Springesteen låtar så tänkte jag leta efter den dära sorliga- braiga låten. Orkade inte ladda ned nya låtar.  Den jag letade efter fanns inte, så jag gick in på You Tube för att se vad den hette. Dream Baby dream var låtens namn. Skitbra faktiskt! ahah  Hade bara lust att sätta på Bruce Springesteen. Bra är han. Nej nu byter jag till Dead and gone.

Sommarkänslor
Trodde det skulle bli soligt och 5 + grader idag, iaf vad jag har hört av någon. Men Snön vill aldrig ge sig. När vi cyklade hem från skolan var det fan nästan snöstorm. Blåser som bara den!
Om det bara kunde bli Sommar med 30+ så man kan ligga nere vid åsenstrand igen och njuta av värmen där uppe, som i somras. Då det var den bästa sommaren hittills. Har aldrig vart så varmt som det var där då, iaf inte vad jag varit med om. Man bara var tvungen att svalka av sig varje dag. Den här sommaren måste vi ta med oss cyklarna så Frida och jag kan cykla ned till stranden^^  och till affären någon dag kanske. 12 km ;D


Längtar!


Tried to find my way back home..



PEaCE


Comment
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

hihi ska du se lets dance ikväll ? :) ha en bääääst fredag nu :*

2009-03-27 @ 19:45:04
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0