Söndag


Den här dagen är snart slut, och måndagen väntar. En hel skolvecka. Men på Fredag är det  bara en vecka kvar, sen är det ju Påsklov! :D :D 

Söndagen har gått åt till att plugga matte, var ett kapitel efter, så det behövdes. Gått en liten promenad i det snöiga vädret.
Alltså tänkt, varför ska snön komma tillbaka nu när det precis höll på att bli Vår. När man äntligen hade fått vårkänslor!
Fan vad seegt.
Har också  vart på fotbollsträning. Och det snöade då med. Jag halkade flera ggr, och det var bara inte jag som ramlade, säkert hälften av oss halkade xD  Men det var en kul träning iaf.  ^^

Nej nu måste jag gå och lägga mig.  Känner att jag är trött . Frida gick i sängs för 20 min sen.
SYLater!



PEaCE


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0