Run- Challenge


Bästa reklamen just nu.
Älskar den, vet inte riktigt varför, kanske bara för att
jag är en run-nörd xD  nej, men den är jävligt bra!


 Nike plus 2009 reklam - Men vs women challenge






Jag har bestämt mig.
Nästa år eller året efter, ska/måsta jag bara vara med och delta i anntingen vårruset eller tjejmilen. Det skulle vara jäkligt kul! har tänkt skit mycket på det, och snart ska det bli av!
Vill ju göra ngt vettigt innan man blir 19 år. Haha, nerrå, men det kommer bli en liten rolig upplevelse bara^^


Nu känner jag för att ta en titt i Sofis Mode och aftonbladet, sen är väl fisken klar  i ugnen :)
Hitoria boken väntar också, har nämligen prov på torsdag. Suck*


PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0