Red IT Is


Var till affären nyss, handlade  på tre olika . Dels för att vi skulle lämna våra CV;n (äntligen!) och för att allt fanns inte det man ville ha på den ena affären.

Färgning!
Köpte hårfärg också. Var jätte svårt att välja för det fanns så många färger som man ville ha. Jag skulle igentligen köpa toning, men det fanns inte den färgen jag tänkte ha och plus att den var dyr och skulle inte ha haft några pengar över tills imorgon då vi ska Fira Sandra.(Grattis :D!<3) så det fck bli Mahogny en sista gång. Börjar bli lite trött på att ha rött hår hela tiden, och nu när våren och sommaren närmar sig vill jag gå mot lite ljusare hårfärg. Nästa gång ska jag tona det, för det är så mycket skonsammare för håret. Tänk på det^^
Hinner inte färga det idag, eller jag orkar inte, så drygt att färga sent på kvällen. Det blir nog imorgon istället:D



                                    Mina nya vårskor
( ett par till blir det!)       Lösnaglar som jag fick idag.



Invigde skorna igår, och dem är skit sköna att gå i och ca 3-4 cm längre blir man! Good for Me♦
Har tänkt mig att köpa ett par till vårskor-sommar,  ljus-färgade, anntingen converse, tygskor eller sneakers sen när vi åker till Stockholm med klassen.
Varsit kit med lösnaglar och make-up tillbehör fick Frida och jag idag  när vi kom hem från skolan,
brorsan var här och med några som han kände och skulle fixa en grej.
Presentera var från hans tjej, vet inte varför vi fick dem, men det var ju otroligt snällt av henne:D
Hennes mamma jobbar på en cosmetik butik, det var nog där hon fått dem ifrån, Maybe.
Hoppas dem kommer till användning (vilket dem säkert gör såsmåningom), jag tycker mest om att ha färg på nailsen och lagom korta naglar.



PEaCE


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0