Magic Nails


Målade mina naglar i en ny fräsch nyans - magic, som jag köpte i sommras, bara använt  någon gång. Det var dags att den åkte på, nu till våren är det fint med lite ljusare vårfärger på naglarna.
Men jag kommer fortfarande att köra på mina favvos -  mörka lack, som mörkrött, mörklila svart o.s.v
 Dessa är några utav de jag ska variera mellan.
Men jag ska köpa mig fler färgnyanser till sommaren.  B e r o e n d e f r a m k a l l a n d e.

            Magic - aprikos färg
                         Olbia -  silverrosa  (båda från mavala)
            Körsbärsrödfärgat lack (loréal)




         

Klockan är framflyttad ( igår gjordes det), och mindre får man sova. Men längre ljusare dagar blir det^^ 
Sängen väntar på mig. GNight!


PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0