Freaky Freday

Sista dagen i skolan!
♦Härlisch♦

Dagen i skolan var rätt så segt, iallafall de sista lektionerna - matte & engelska.
Vår engelska lärare var ju helt knäpp idag, helt virrig! xD vi ska altid få så krångliga övng, sen kan hon knappt berätta vad dem går ut på så att man fattar. Mot slutet till fick vi värsta testet, och ingen hade nästan tränat på glosorna som vi skulle ha, för ingen visste ju vad det var man skulle träna på.. Men det var nogarlunda okej.

När vi skulle dra hem från skolan , och vi stod nere vid cyklararna, märkte jag att mina nycklar var borta, och jag var alldeles säker på att jag hade dem i handen när vi gick från engelskan och till skåpen, men jag hade dem inte på mig till cyklarna, så jag var tvungen att gå tbk dit, och plus att jag var skit piss nödig och hungrig.. Skitbra.
Men jag letade i skåpen och såg inga nycklar, så jag gick tbk till cyklarna igen och berättade för Frida. Hon följde sedan med mig tbk upp igen xD ahah, shiet.. När vi stod där vid skåpen igen, så lade jag märke till att dem låg uppe på skåpen mittemot våra. Men jag kollade ju där med, men inte såg jag några. måste vara lite blind helt enkelt, eller så hade väl ngn tagit dem sen kanske lämnat tbk dem  till samma plats. Vi kom hem iallafall^^

PEaCE


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0