Fira Sandra


På Lördags morgonen efter att vi käkat frukost satte Frida och jag igång med färgningen. Det gick väldigt bra, mycket smidigare och snabbare med de nya aplikatorsborsten som följer med. Resultatet blev väl bra det med. Mörkt och rött.
Som jag sade, så ska jag färga ljusare nästa gång, kanske Kastanj med lite röda-brons nyanser i. Det blir fint till sommaren det^^

Senare ut på dagen, eller mot kvällen rättaresagt så drog vi till Bowlinghallen där vi (Frida, Cicci och jag) mötte upp med Sandra. Vi firade hennes 17 årsdag. Shiet 17 år! inte långt kvar till studenten! går så jävla snabbt, dagarna bara rinner förbi..
Bowlingen gick inte så värst bra för mig, jag kom sist. Det brukar gå så mycket bättre xD
Frida och Cicci låg nära varandra, men tillslut så vann Cicci över Frida med 2 Poäng tror jag. ahah, surt!
Sandra kom på en tredje plats :)
Efter bowlingen drog vi och handla lite mat, Taco. Den maten som typ alla tycker om. Vi Köpte även Två stycken Ben & Jerry's och hyrde filmen Step Brothers. Den var faktiskt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig! AsKul :D Hyr den!
Spelade även Guitar  Hero.
Kvällen var riktigt rolig. Tack för en trevlig kväll<3  Länge sen man hade en tjejkväll.


Slänger in en bild på  Söta Sandra också!


17 åriga Sandra<3





Guitar Hero^^






PEaCE




Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0