Promoe Ikväll




Igår var vi till Sanda och bada och sola. Vattnet var riktigt kallt, 15 grader när vi kom dit men sen steg det några ynka grader.
Jag kunde knappt gå på den heta stranden, fick lov att skynda mig ner i vattnet med mina stekande fötter, och det blev genast svalare. När man väl hade legat och solat ganska länge var det jävligt skönt att ta sig ett kallt dop lite då och då.
Den här gången var jag inte feg inte, jag snabbt ned och doppade hela mig, mycket skönare än att pina sig ned steg för steg xD
Sen tog jag några simtag, inte mer, kroppen var  bortdomnad, sen var det att försöka springa upp igen och möta alla stenar längre in vid strandkanten och lägga sig på badlakanet igen... ^^
Jag camilla och frida var där från halv 12 till 17.00, Cicci kom lite senare. Det var skit kul och skit sköönt där!

CityFestival!
I torsdags åkte vi in till Västerås Cityfestival, gick på marknaden och kikade efter några fynd, Var ute efter en massa snygga armband och hittade ett par som jag ska köpa när vi åker in igen ikväll! :)
Vi käkade och gick till stora scen där alla artister var. Erik Hassle, Ragdollz(dansgrupp) Daughtry var b.la några av dem som uppträdde. Igentligen skulle H.E.A.T också vara där men dem kunde inte komma :/ 
Hassle var nog bäst.
Idag ska vi in och checka Promoe!
Yeh, Svennebanan! så bra ;D

PEaCE



Dagens Cravings



show_cravings_ad(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)

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0