Nu är dem mina, niticharna


Det ända man gjorde igår var att sola de första timmarna, sen gick man och lade sig i skuggan på en filt och plugga i någon timma. Men när solen hade dykt upp på skuggsidan gick jag in och plugga, vilket var mkt mer svalare.
 Och Det blev en lång kväll  framför böckerna. . .
Men det var ju Morsdag igår också. Det firade vi med att köpa en blomma och ge mama en trisslott, sen åkte vi upp till Lustigkulle, ett skit fint ställe och käkade glass.
Senare ut på dagen drog frida och jag ut med inlines i 40 min ^^

Ja, sa ju att jag skulle visa mina nya snyggingar som jag köpt sist vi var i stan.
Tidigare lade jag in ett inlägg om dessa skor och ett par andra som jag ville ha, men jag visste inte att dem skulle bli mina ^^) 
Men jha, nu tillhör dem här niticharna mig :D
L O V E




PEaCE


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0