Movi'n

Freday i all ära!

Riktigt feel good mat vi åt nyss, ugnsbakad bakpotatis, kött, sallad och Tzatziki sås!
Det sistnämnda har jag aldrig smakat förrut inte heller potatisen, om jag kommer ihåg rätt, båda var jätte gott, men såsen var liite för stark men jag tål ju starkt så det passade ganska bra ändå!

Något är fel på vädret idag, i morse var det uppehåll och ganska stadigt väder, men efter ett tag började det att blåsa som bara den! läste i tidningen att under nästan hela helgen ska det vara blåsigt och regnigt, lite oväder sådär, men kan tänkas bli varmare i morn.. Nej nu känner jag mig nästan som en meterlog! xD  N o t   G o o d.

PEaCE


Dagens cravings

show_cravings_ad(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)

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0