Packar för fullt


                            Älskar Syrener!

Sista dagen jag skriver i bloggen, det är idag det.
Sen kommer det inte att stå något här på över 3 veckor. Synd att man inte har en laptop, så att man kan blogga om livet där uppe i "vildmarken", heheh. Det hade varit skit grymt, en massa fina bilder och upplevelser, alldeles färskt.
Och sen är det en sak till, jag har ju en mp3 där batterierna laddas med hjälp av datorn. Och dit vi ska finnns tyvärr ingen, så jag får vara ganska sparsam med mp3n. Men som tur är så har vi brännt ett par skivor fullproppat med  Good Music ♥.
Innan vi åker, måste jag radera alla 3000 bilder i min kamera och spara dem på en skiva. Det är smartare än vad jag gjorde förra sommaren. Då lät jag allt vara kvar och raderade eftersom. för att jag ville ha kvar alla bilderna och se sen vad som skulle framkallas.
I aug ska jag äntligen framkalla både gamla bilder och senast tagna. Ska bli kul att se sen på fotopapper!

Nu lär jag packa vidare, snart är käket klar- sista kyckling i tortilla bröd innan vi drar. Imorn blire att stanna på någon fin rastplats och käka våra  färdiga sallader som vi köpte på ica idag. Hälsosallad med kyckling, bulgur och FETA valde jag,
något nytt är väl alltid intressant att testa. :)

Kanske kommer ett till inlägg senare framöver, och då menar jag senare idag. Så håll utkik!



Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0