Stel som en pinne

Vilken morgon! vaknade säkert vid 6-7 tiden av att jag inte kunde vrida på mig, ville ligga på högra sidan, men det var för smärtsamt i nacken och ner mot ryggen till för att kunna röra sig. Trodde det kanske skulle bli bättre om jag drog bort kudden lite försiktigt, så att jag sov bara på madrassen, utan kudde, men det gick inte äns att ta bort den! Det tog fan fem minuter att vrida sig åt ett håll om jag ville ligga på en speciell sida. En kort stund trodde jag att jag hade fått ryggskott ellr nått.
Jag ville kunna resa mig upp ur sängen, för att det gjorde så ont att ligga ner, men det gick inte att ta sig upp, så jag bara skrek rakt ut, på hjälp. xD
Nackspärr, helvete vad ont det gör! tvekade lite i morse att gå till skolan, men det är ju bara i stort sätt att sitta still och plugga, men idrotten kunde jag iaf inte vara med på. Jag som hade sätt fram emot den, nu när vi väl skulle spela fotboll så gör man illa sig. Så typiskt. Och cicci stackarn, hon var hemma eftersom hon inte kände sig bra, kanske influensa? :/
Ja, nu blir det att ta det lite lugnt i kväll, men en promenad går väl an.
Fotbollsträning igår gick bra, det var kul. Vi var några som vanligt, och Cupen i Västerås på Sweedbank Park som vi skulle vara med och spela har ställts in, vi har inte ett fullt lag till det! Fan, jag som hade sätt fram mot det, vilket många andra säkert också har gjort.  Vi körde en del konditions träning, det gör inget att få för mycket kondition, det är ju bara bra det! ^^  och alltid kul att pressa sig själv.

Massage skulle inte sitta fel nu, ska nog fråga Frida om hon kan massera mig sen innan jag lägger mig. Eller fråga och fråga, hon ska massera mig. så många gånger som jag har släckt lampan och stäng av tvn i hennes rum varje gång hon ska lägga sig..  hihi

PeaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0