Äntligen Helg

 Fredag

historia provet var mycket enklare än vad jag trodde det skulle vara. Typ bara 6 frågor om medeltiden, och häften av det jag hade pluggat på kom inte äns med, snacka om att ha pluggat en massa i onödan. Men då visste man ju inte vad som skulle komma så. Men hellre att det är lätt än svårt.
Värsta snacket vi hade på engelskan idag, om hur vår lärare lär ut och hur hon är. Vi kom fram till att hon är alldeles för "virrig" xD Bra att någon vågade ta första steget och ta upp det här. 

Hemma blev det taco, och frida och jag sov över hos cicci och vi åt taco där med samma dag. hehe
Under kvällen/natten spelade vi X-box, moffade i mig lösgodis, cicci och frida köpte 2 st Ben & Jerrys förp och delade, på gick ut på en promenad med hunden Morrris, data, körde Lips och garvade för fullt, checkade på sagan om de två tornen och såg det sista av den första delen med halvt öpnna ögon. Somnade vid halv 5 nånting. Trodde inte att jag skulle orka vara uppe så länge..  Skit kul hade vi, tack för kvällen tjejer <3

I går, lördag, blev det en fotbollskväll med några vänner. Mot slutet till låg vi bara på tjockmattan och chillade, men jag hade faktsikt rätt mycket energi kvar, skulle ha kunnat dra ut och löpa 5 km.. nedå. Vänner-fotboll-musik !
 När man kom hem smakade det riktigt gott med mat. King Kong gick på tv så vi såg den, för andra gången, och måste bara säga att det är skit sorlig på slutet!
Nu måste jag gå och fixa mig, Syrran väntar, vi ska ta bilder både ute och inne.
-Och resultatet får ni se sen.
Hoppas ni har haft en trevlig helg!


PeaCE

Comment
Postat av: Ben&Jerrys

massa kul hade vi :D

2009-01-25 @ 20:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0