Run, bitch run

Fan vad tidigt man slutar nu för tiden, under den här veckan har man slutat kring 1-2 ^^
Har man lärare som är sjuka all the time, så inte undra på.
Imorse hade pappa lagt fram inlagd strömming på bordet som vi fick smaka på knäckebröd, och jag kan ju säga att det var inte så äckligt, den var okej. Undrar då vad surströmming smakar (!?)
Fettisdagen idag? fick främmande, och han hade tagit med sig semlor till oss. Visste inte riktigt när och om jag skulle ta en. Det är ju inte specciellt långt kvar till den dagen, så jag kommer nog vänta till då. Så nyttig som jag är xD
Fast jag kanske moffar i mig en innan fotbollsträningen ikväll, får se.

 Dagens händelse;
När det var dags för mat, hade vi inge smör så frida jag cyklade till samhället och köpte, snälla som vi är ;) Och när vi väl hade köpt mjölk och smör på coop, hade vi lite pengar kvar, så jag gick in och handla en liter till, och vet ni vad, jag betalde och glömde mjölken xD fan vad glömsk och virrig man får vara,( lika virrig som engelska läraren, nerrå),  fattar fortf inte hur jag kunde glömma en L mjölk!

Igår var det bara så att jag ville prova mina Asics, som har legat på mitt bord i en kartong sedan jullovet. Och dem var hur sköna som helst, till skillnad från mina förra. Efter en 20 minuters jogging på hal is( som var saltat) körde jag lite styrkeövningar. Nästa gång får det bli Yogalates.

Nu hoppas jag att min spegel kommer upp på väggen igen, då slipper jag gå in till syrrans eller någon annans spegel och fixa mig. men det har varit skönt utan den också, så mycket som jag kollar mig i spegeln xD 
Har funderat på en grej, jag vet inte om jag ska ha kvar mitt bruna hår och färga det i en sorts karamell liknade färg till våren, eller om jag ska färga mörk mahogny röd med lite orange aktiga slingor i under håret som jag hade i somras. . .
Har letat som en tok efter min silver ring, vette fan vart den har tagit vägen. pröjt igenom alla kläder och antagligen hela mitt rum och där den kan tänkas ligga. Den kanske är kvar hos Cicci sen vi var där i fredags, men på något sätt känns det som att jag tog med mig den hem. Eh, får leta vidare.
Nej nu ska jag nog kika i kylen om jag hittar något att proppa i mig innan träningen.
Chao*


PeaCE




Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0