It's in my heart

 
Kom hem från fotbollsträningen för ca 1 1/2 timma sen. Det var ju inte så många som var där, bara 6. Fattar inte vart alla har tagit vägen. För bara någon månad sen var vi 15-17 st på träningarna. Man kommer ju dit för laget och för att det är kul.
Ah, men bra träning var det iaf, fast vi var så några och Konstgräset var hur blaskigt som helst, skorna blev så genomvåta att man inte kännde när man sprang i vattnet.
Shiet, har inte varit ute och löpt på flera veckor! Och jag längtar som bara den att få komma igång, och nu när jag har ett par nya joggingskor, Asics, längtar jag bara ännu mer att få ta på mig dem och dra ut på en härlig löprunda!
Om det inte blir allt för tråkigt och plaskigt väder på tisdag eller torsdag ska jag nog ta en sväng. Att springa är fan det bästa som finns! haha, eller nej men iaf ett av de bästa. Det är en sån skön känsla när man väl kommer ut och efter när man har joggat färdigt. Och Mp3 får jag inte glömma hemma. Med musik så prestrerar man nog bättre, och då ska det vara sån hära pepp musik som får en att ge järnet.

No more talking, bilder från idag comes here.
 


Jag
Syrran :)       


PeaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0