Balmains grymt snygga vårkollektion

Stentvättade jeans med mönstrade kavajer som sticker utKlorblekta jeans.Trash- coolt


 klorblekta och stentvättadestuprörs-jeans, jackor/kavajer med axlar som syns och heta    NITskor vill jag ha.. Hot


 

 

Slutade ca halv 12 idag, så skönt!
Har hunnit pluggat matte och lite Historia, har nämligen prov på torsdag, jippi.
Det kommer bli en softar dag, eller okej inte så,  men om man räknar bort pluggandet då..
Snacka om att jag vill ha studiebidraget nu, ska köpa ett par skit snygga skor, ett par svarta ankelboots med snörning, sen kommer jag nog behöva ett underställ också, eftersom mina byxor är sönder.
Klickade in på sofis snapshots blogg  och såg ett reportage om justin Timberlakes nya klädkollektion med någon samarbetare. Sjukt grymma kläder! Och på tal om kläder, är helt såld på Balmains nit skor, och de klorblekta och stentvättade jeansen är också häftiga.
För någon vecka sedan spanade jag in ett par ljusa stentvättade thigts i denim tyg på Vila, de satt bra och så, men var lite osäker, och eftersom jag ska lägga på mig något kilo till så kändes det lite onödigt att köpa dem. Det kommer ju säkert komma in fler liknande plagg fram mot våren. Cheap Monday hade ett par snygga jeans, men det var hur urplockat som helst och tyvärr så fanns inte i min storlek..
Nu blir det att läsa in Historian, så att det fastnar ordentligt. Men kommer ta en paus framåt 6 tiden, kanske drar till samhället och köper Sofis Mode med syrran. En mkt inspirerande tidning. För er som inte vet, säljs den med aftonbladet varje mån-ons 25 kr tsm ´.
Nu är jag ju en nybörjare med det här bloggandet, kommer bli en snyggare blogg när jag väl har skaffat mig kunskaper... heehe


PeaCE


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0